Veckans snyggaste

God morgon.. Idag är det möte so gäller. Jag ska träffa Jonas Kronlund som har bokningsbolaget Esteche-Kronlund.. och jaaaa det är Andres Esteche som är ena havlan. Finest föredetta toppbloggare.  Vi ska snacka lite affärer. Så kl 13:00 ses vi i Hornstull.

 

Dagens EGO-Tripp

Fresten, på förbifarten när jag slår upp Finest första sida ser jag att jag blivit korad till en av veckans snyggaste. Haha.. Tack verkligen.

Tack sötaste sötaste Citty för utmärkelsen. Så här skriver hon:

 

Minaya
Village, onsdag 28 oktober
Foto: Jackeline Perez

Ytterligare en sångfågel på veckans snyggaste lista. Men Minaya är ju verkligen snygg. Så hon passar in här. Och jag tycker fortfarande att det är jättedåligt att man inte kan ändra sin egen hudton. Om jag kunde skulle jag verkligen göra det. Tack vare kvinnor som Minaya. Sammetslena och gyllenbruna.
You'r so beautiful.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0