The New Girl

Minaya var också på G igår. (Sippar på min kaffe och känner min lite anonym).

Igår var dagen jag skulle få träffa alla mina kära kollegor på Finest. Wow vilket välkomnande. De var så söta och jag kände mig riktigt välkommen in i gänget.

Perez var urgullig och ville att jag skulle komma hennes och Malins premiär ikväll på Cafét. Dom är värdinnor för DJ chalange ikväll.

Meral kommer jag att komma tillbaka till i ett annat inlägg. Hon är så galen att det inte får plats här, hon måste tillägnas ett alldeles eget inlägg. HAHAHA. Ni kommer dåna!

 

Fredrika, var så himla söt och gullig också.

Filip var där fast han sa att han skulle vara hemma och jobba. han kunde nog inte motstå kvällens lockelser.

Baby J, stog för musiken på Village dit vi gick sedan när vi egentligen skulle gå hem. Äh, vi svänger förbi och kikar lite tänkte vi, och det slutande då verkligen inte då kan jag säga. Festen hade bara börjat!! DJ-båset was crackin!

Sist men inte minst så fick jag träffa chefen och hans man. ALEX EWIK. Guud så trevliga dom var. Jag välkomnades med ett glas mousserande genast. En gammal hederlig perfekt!


Bilderna snodda av Angela. Min Iphone-kamera vägrar ha blixt!

Här satt en del av gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0