Möte med Cristopher på Finest

Idag har jag möten och lite ärenden att uträtta. På Anglais ska jag träffa Cristopher som jobbar för Finest. Vi ska snacka lite sälj. Men först ska jag repa med en gitarrist som heter Arvid. Arvid är en hungrig yngling som flyttat till storstaden från Skåne. han vill som jag testa lyckan och karriären. Vi ska repa inför en intervju jag ska ha imorgon för "De synaskadades tidning Oboy". Det är en ljud-tidning. Dom intervjuar mig och sen sjunger jag en låt som heter "Ändå".

Det ska bli riktigt kul. jag har ju blindskrift på mina skivor som jag släppt. Jag vill försöka göra det lättare för de som gillar min musik att kunna ta den till sig.. Så jag börjar här.


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Har läst din blogg ett tag nu. Och jag måste berätta att verkar fantastisk. Jag undrar hur gick det till när du fick skivkontrakt? :)



Önskar dig all lycka till framtiden!

2009-10-14 @ 22:47:14
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0