Minaya träffade Kungen..

Ja, visst är det sant. Men tyvärr så får jag inte publicera alla bilderna från Ceremonin. ALLA bilderna tagna i slottet måste gå egenom någon ansvarig, tror det var så..Är dock lite sugen på att posta den med kungen ändå.. hehe.

Spelningen är över och jag är otroligt stolt över mig själv och mitt band. Tänk att en liten STOR dröm en dag för länge sedan skulle leda till att få sjunga på slottet och inför kungen. Inte illa pinkat. Hörrni, GE ALDRIG UPP! Och nöj dig ALDRIG med 2:a platsen.

 

På G hemmåt, lite anonym.. Turisterna kikar lite och undrar vem som klev ut ur slottets stora portar.. :D

Hatten kommer från "Hattbaren" på Götgatan.

 

Minaya kolla ut mot staden och undrar vad nästa drag bör vara.. Spelet är stort, fult men väldigt intressant!!


Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Sv: Mihii, det är toppen med mig, & med dig?`:]]

2009-10-13 @ 18:41:45
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0