Ni får höra jullåten innan alla andra..


Nä, det bidde att stanna henna och dricka te och äta majskolvar med sjuklingen.. I know I Know, Vilken Florence jag är!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Jag har suttit och försökt att lösa mitt videokrångel. Jag hade ju strul med att få över filer från min videokamera till datorn. Men nu är det löst. Min vän Calle, en räddande ängel, var grym och letade upp ett konverterarprogram åt mig.

Jihoooooo! Nu ska nu få se videoklipp sa ni veta! Jag kommer att lägga upp ett klipp från när vi spelade in de grymma stråkarna till min andra singel KUNG. De spelades in med en 32- manna symfoniorkester i Prag. Sen kommer ni få se klipp från mastringen av jullåten och därmed ett smakprov på den. innan alla andra!

Nu så ska jag återgå till att pyssla ihop filmerna.

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Åh, trevligt med smakprov! =) Jag ska gå på Finestbloggen nu! ;) Har denna på bloglovin bara men jag ska lägga till den andra istället!

2009-11-02 @ 18:39:09
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0