Catch collection race Bilder

Det var segling, sol och trevligt sällskap igår (måndag) under Catch Collecion Race by Finest. Team "Shreck" bestod av: Angela, Mika, Jossan, jag och söta skönsjungande Freja! Tyvärr vann vi inte, utan vi kom sist av alla, haha. Men som sagt, vi hade i alla fall tur med vädret!  Kvällen avslutades på Café opera med buffé och mkt annat gott.

Idag (Tisdag) har vi varit på Restaurang J och ätit god buffé under den underbara solen. Vädret var underbart, och JA, underbart är kort.. Jag jobbar på sjukan nu ! Men å andra sidan gör jag något viktigt! :D. 

Här kommer lite bilder. (2st är är snodda hos Angela)

Jag och Angela                                          Mika, jossan och Freja
   

Jag och sjönsjungande Freja              Angie
 

Gänget i Ribbåten..


Champagne i massor! Angela, mika, Christian  *Alex, Tina, Anna Book , Angela   


Jossan                                          Angela och Tolvan, högt rankad seglare.
 




Vinnarna; "White Trash"
 

Mia, Micha och Daniel.

EFTERFESTEN  PÅ CAFÈT!!

  


Kommentarer
Postat av: Deniesé

Gu vilka mysiga bilder ! :D

Det var ju tur att vädret va bra iaf ! :)

2009-06-24 @ 06:44:29
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: AmandaKling

Sista bilden, gaah va snygg du är :O :D:D

2009-06-24 @ 09:24:26
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0