Vad har Sheri och Minaya gemensamt?

Wow vad glad jag blir. Sheri, har ni hört henne? Om inte så är det ett måste. Kolla Alex Erwik på finest.se skriver om henne.

Hon förväntas bli Sveriges nästa stora pop export. Hon debuterade under våren med låten Hit and Run.

Det roliga är att vi jobbade med samma producent för många år sedan. Johan Gunnarsson heter han och är en rolig och begåvad gottlänning. Jag var nyinflyttad till storstaden, pluggade och sjöng just då i Dr Albans studio. Johan kom fram till mig när jag satt och sjöng lite högt för mig själv :)  på en restaurang på Fridhemsplan. 

Sheri var en av dom, som exakt som jag rände ut och in ur Johans studio.. :)

Det är så roligt att se att något äntligen händer . Vi pratar ca 10 år sedan nu. :) Jag träffade henne på Pride festivalen backstage i förrgår.

Kolla in hennes video nedan.

 

MAMIA artist Sheri

 



Kommentarer
Postat av: Jennie B

Nästa år är det din tur att uppträda på PRIDE! :)

2009-08-08 @ 22:21:01
URL: http://marithamunther.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0