Varför sover alla så länge på lördagar o söndagar?

Varför sover alla så länge på lördagar o söndagar?

När en annan vll komma igång för dagen och alla andra ligger och sover känns det lite jobbigt. Visserligen är det just lördag och en helg, men som egen företagare så blir man super rastlös, just för oss är det helg men helgen är inte nödvändigtvis förknippad med ledighet.

Alltså, vad händer?

Jag sitter och trummar med händerna och rullar mina tummar och går fram och tillbaka i lägenheten i väntan på att åt minståne en av mina kompanjoner ska vakna så jag kan få kläcka ur mig alla idéer och allt jag samlat på mig de närmaste timmarna utan att ha någon att dela dom med...

Karamell vaknar... och jag blir lättad! Vi brainstormar lite och jag ringer ett par samtal.. Nu är jag lugnare.

Skapad:
23 januari, 13:55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0