Syster rapporterar

Syster rapporterar


Idag ska jag jobba nu på eftermiddagen. Jag har fått ett uppdrag i Tyresö. Så klockan 14 börjar jag där. Jag har inte varit där innan så det ska bli spännande. Vilken tur att bilen är klar. Jag hämtade ju den igår från verkstaden.
Igår på min födelsedag var det mysigt med de närmaste vännerna och god middag. Det var lugnt och fint, jag tror det är den lugnaste födelsedagen någonsin för min del. Men detta kommer att tas igen på lördag då jag ska på fest hos "Karamell". Jag hade själv tänkt att ha en fest på lördag, som officiell "Birthday" för alla mina vänner,, men då det krockar med en av oss så ger jag mig. han hade bokat innan.

Vi kallar tillställningen för:
"Dubbel-smällkaramellfest goes Birthday"

Jag tänkte att jag skulle posta lte fler bilder från "Snabba Cash premiären".. Jag gör det i ett nytt inlägg dock.

 

Skapad:
15 januari, 11:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0