Inget kladd och ingen "borttappad" text.

God morgon söta ni.

Mitt kaffe ståd brevid mig igår, datorn är obviously igång.. En räkning är betald, ljusen tända.. Jag var i total stämmning.

Jag hade tänkt att komma i stämning inför en liten fortsättning på min skrivar-session jag började på i förrgår. Jag började då att skriva en ny jul låt.

Eftersom tekniken går så fort frammåt så skriver jag inte längre med penna och papper, utan jag skriver in texten direkt på dator. Det känns smidigast så, inget kladd och ingen "borttappad" text.

 

Fram med guran bara, så kör vi!!


Kommentarer
Postat av: Gurudas

Jag får avsmak av den sidan, alltså inte din blogg. Som att de skulle vara någon form av elit. I dont like em...

2009-10-21 @ 14:02:16
URL: http://gurudas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0