Whats going on!!

Sveriges nya öjessite "Whats going on" kontaktade mig idag.  De vill starta ett samarbete med varumärket "Minaya". Jag talade med dom per telefon och vi har bokat ett möte nu på torsdag. Det ska bli väldigt intresant att se vad som kommer ut av det. Walter jag talade med lät väldigt entusiastisk och var väldigt trevlig. Spännanede!

 

Your Weekly Cityguide

 

Strax kommer min väninna och min syster till mig för lite snack och god mat. Det ska bli trevligt. Senare i em ska jag eventuellt möta upp Therese Flood, en vän och delägare i ett nytt promotionbolag. Vi ska fika och bubbla lite.

************

 

 

Min nya singel "Ensam till jul" släpps på de flesta digitala näthandlarna i slutet av november.

Du kan finna den tex på; Itunes, Åhléns, cdon.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0