Vykortskampanj mot svensk asylpolitik


Hemma från mötet med Jonas Kronlund på Anglais. Min PRagent Jesper Grundit tittade förbi och jag händade över PRskivorna och pressreleaserna. Jag ska göra mig klar för nästa evenemang.

 

Fotografen Elisabeth Ohlson-Wallin tog i somras en protestbild mot asylpolitiken i en manifestation på Sergels torg i Stockholm, manliga modeller som spelade lik lades på plastsäckar. Bilden skickades till migrationsministern.
Elisabeth Ohlson Wallin deltar i onsdagskvällens manifestation på Torget och ska prata om bilden.

Jag ska gå dit med Andres Esteche och Jonas Kronlund.

 

En rapport från Human Rights Watch visar att situationen för homosexuella män i Irak har förvärrats.
Rapporten redogör för bestialiska mord inför öppen ridå och mycket grym tortyr. RFSL anordnar en vykortsmanifestation på restaurang Torget på onsdag för att fästa uppmärksamhet på att asylpolitiken inte fungerar. Läs mer nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0