Varför vill du ändra mig


"Varför vill du ändra mig, ändra på det som gör mig till den jag är

Oh, du brukade gilla mig som jag är vi brukade göra det över allt

Varför vill du ändra mig, säg varför

Ändra på allt som gör mig till den jag är

Jag brukade göra dig glad du brukade uppskatta den jag var

Vad hände älskling vad sa du när du gick

Tänk om hade jag kritiserat dig ständigt, ville ändra saker du gör

Vad säger du om jag säger att du inte duger vad säger du om att du inte räcker som du är

Om jag kritiserar hur du går, hur du äter och hur du pratar eller står

Hur får detta dig att må? "

 

 

 

God morgon kära läsare. Jag har publiserat en liten text jag skrivit. Ja, den talar ju för sig själv. Det allra skönaste och det allra bästa med känslor är det finns möjlighet att sätta ord och musik på dom.. Vad skulle man göra utan den vackra poesin? Och vad skulle man göra utan den vackra musiken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0