Vad har denna lördag i sitt sköte

Vad har denna lördag i sitt sköte

Godmorgon sköna lördag. Granarna utanför mitt fönster vajar i vinden och solens strålar dansar in genom mitt fönster. Jag vaknar med några av solens strålar i mitt ansikte. Jag hade kunnat värja mig och täcka ansiktet, men jag jag valde att ta in det. Låta värmen tränga in genom mina porer. Jag log.

Tänk vilken inverkan solen har på jorden och allt som lever och finns på den.

 

 

Jag ska snart resa mig upp ur soffan. Jag ska dricka upp mitt kaffe och bege mig ut på en powerwalk. Jag känner mig stark och orubblig idag. Kand et vara för att man tränar nu och för att det både stärker kroppen och sinnet..!? Yes, jag borde träna mer. Jag jobbar ikväll, på samma ställe där jag var igår. Jag trivs bra där, lokalerna är rymliga och personalen är jätte mysiga.

****************** 
Glöm inte att min nya julsingel "Ensam till jul" släpps den 1:a advent.
Du kan köpa den digitalt på bl.a. på; Itunes, Cdon.com, Åhlens.se, Telia.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0