Vad definierar sann lycka?

Vad definierar sann lycka?

Nä, det bidde ingen konsert idag för mig. jag är så trött så trött. haft en del att göra på jobbet, så jag jobbade lite över arbetstid. Men jag velade ett tag.

- Ska jag gå, ska jag inte gå? Jag går,  avfarten närmar sig.... Nä, jag går inte, så jag svängde aldrig av från E4:an, utan fortsatte ut i natten mot Essingeleden. Jag vill hem.


Jag är nu hemma och tittar ut genom fönstret. Ute faller ett grått och kallt regn. Träden vajar i vinden och mellan grenarna lyser fönstren från andra sidan gatan.
Ibland kan jag sitta och drömma mig bort vid fönstret, jag kickar mellan grenarna, långt bort till andra sidan gatan. Jag kan undra hur just dom i just den lägenheten vid fönstret har det? Vad gör dom? Vilka är det? Är dom glada, ledsna, arga? Eller dom kanske rent av älskar.. Vem vet.


I mitt fönster lyser iaf ett litet och varmt sken, och i den lägenheten finns det mycket kärlek och starka band mellan vänner och familj. I en soffa sitter Minaya och drömmer sig bort, hon undrar över världen, dess människor, livet och undrar även vad som definierar sann lycka?

 

Vad tror ni definierar sann lycka?

 

 

 

Min nya singel "Ensam till jul" släpps på de flesta digitala näthandlarna i slutet av november.

Du kan finna den tex på; Itunes, Åhléns, cdon.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0