Sneak Peak på "Ensam till jul"

NU SÅ MINA VÄNNER!!

Jag filmade med min videokamera när vi masterade "Ensam till jul", min kommande singel. Jag har har lovat sedan länge att jag ska lägga upp ett litet smakprov på låten. Den sak släppas i slutet av november.
Produktionerna av den är på gång.

Låten handlar om den vackra julen som ska firas med dom man älskar och nära och kära. Man ska glädjas och vara tillsammans. Se snön falla och glädjas åt det vackra och vara tacksam för det man har. Men verkligheten är tyvärr inte så för alla. Det finns många som lever ensamma och där julen tvärtom kan vara bland de allra ensammaste dagen på året.


Ursäktar kvalitén på videon i förväg då jag fått lov att konvertera ner den 2 ggr med 2 ploka program för att den ska kunna passa youtube. Haha. jaja. Nu är det klart ändå.


Kommentarer
Postat av: Solli

Gud vad vackert du sjunger!! Du är bäst!

Ha en underbar helg!

Kram!

2009-11-07 @ 13:40:07
URL: http://sollis.se
Postat av: Sofie

Så himla fin! Du är otroligt duktig. Vackert!



Kramar

Ha en bra helg!

2009-11-13 @ 17:30:03
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0