Min julsingel har kommit..

Jihoooo.. Nu har singlarna kommit. Va fina de är... Så nu ska de skickas ut till olika radiostationer.

 

Jag har ju som dagt varit ute på jakt efter en färgskrivare, men det verkar vara supersvårt att få folk att skriva ut samt att de största kopieringsfirmorna i stan vill ta ca 500kr för jobbet. Inte bra. Så jag och herr Karamell har suttit och brainstormat så hjärnan läckte bläck. Och när vi var redo att ge upp ser jag ett bekant ansikte på cafét. Det var Carolina, Daniel Lindströms gamla manager, som hade kundmöte på samma ställe där vi satt. hon var på väg att gå, när jag ropade "Carolina??".. men frågande ton.

Det var hon och vi shitchattade en stund och jag berättade mitt mission. Då sa hon bara "men ja, vi har ju skrivare, det är bara att komma förbi och kopiera. Jag har kontor runt hörnet".. WHATTTTT.. Är det sant.

Ja, det var sant. Så tack du snälla!! Du räddade min dag!!

Carolina har startat eget managementbolag som heter "Saturday enterprise". Kika in på sidan.


Kommentarer
Postat av: Olelsi /Nettan

Finns det möjlighet och köpa en/två singlar av dej eller?? Skulle vara perfekta julklappar till mina kids. Men de vill gärna ha din autograf oxå.

Please!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2009-11-14 @ 19:21:40
URL: http://olelsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0