Min AD Marcus Engström är på semester

Jag har nyligen haft ett rep med min gitarrist Arvid inför ett gig på söndag i kungsholmens kyrka. Jag sjunger på ett dop. Det är denna fantastiska mamman och bloggerskan som har dopet för sin lille son.


Där är jag på ett hörn också. Jag dummar mig lite!



Nu i några dagar har jag mailat fram och tillbaka med min fantastiska AD Marcus Engström. Vi behöver en bild till singelomslaget till "Ensam till jul". Jag skickade ett mail för någon dag sedan och frågade efter en av bilderna han tog så jag kan be någon annan fixa dom. Marcus är även fotograf och plåtade min förra photoshoot.

Marcus är på semester just nu med sin vackra kvinna så jag vill inte störa dom med jobb. Men Marcus sa genast att det gör han. Han har en liten hörna på hotellrummet där han kan arbeta om så önskas. Haha. Han är rolig.

Så nu i några dagar har har vi skickat bilder fram och tillbaka och nu är bilden klar. Jag kommer visa er den inom kort.
Jag vill passa på att tacka honom så jätte mkt för det fina jobbet/jobben med mina singelomslag etc. Han har gjort allt mitt AD jobb för singlarna mm.


Kolla in Marcus hemsida nedan:

MARCUSENGSTROM.COM

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du har chans att vinna ett presentkort på 500 kr från Beautyplanet



http://www.lovemercury.se/2009/november/tavling.html

2009-11-04 @ 22:26:17
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0