Klockan är 06, men det är okey



Klockan är snart 06,, men det är okey.. Det är kallt i lägenheten och tystnaden ekar i mina öron. En bekant och rund doft sprider sig längst väggarna.. Mmmmm.. Morgonkaffe. Värmeljusens låga sken finns i min periferi och påminner mig om att värmen inte är långt borta.

 

Jag lade mig tidigt igår, kl: 24:00 Tidigt för att vara jag ändå.

Jag ska iväg och jobba som sjuksköterska nu. Jag jobbar ibland när det behövs extra personal. Jag har jobbat som sjuksyster i ca 7 år nu för er som inte visste det.

Jag satsar på mina drömmar så musiken har tagit överhanden nu.

Uppdateringen kommer inte vara den allra bästa idag eftersom jag slutar 15:00. Men jag hoppas att ni har överseende med detta. I em lägger jag upp bilder från tidningen Buffé.

Jag var med EMD på deras första sida igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0