Försening av KUNG

Hej söta ni. Först och främst vill jag påminna om min spelning imorgon i Kungsan Stockholm kl: 17:30... Välkomna!


Det är många som mailat mig och frågat varför det inte går att köpa KUNG digitalt via nätet.
Jag kollade upp det genast och fick reda på att det har blivit fel i Distributionen, dvs. leveransen till det digitala återförsäljarna. Detta leder till att KUNG tyvärr inte ännu har gått att köpa digitalt Vi måste vänta i ca 2 v till. Men något som är super bra är att man kan köpa den fysiska skivan av "KUNG" och få den hemskickad direkt till dörren. Den som är intresserad kan Maila mig på  [email protected].

Jag meddelar er när jag vet något mer, men ni kan fortsätta hålla koll på nedanstående sidor!
- Åhléns                   
- CDon.se
- MTV.se
- Halebop                          ITUNES --->      Minaya - Dina Vackraste Ord - Single
- Telia
- Popcity
-Emusic
-Download.mtv3.fi + Många fler


Här får ni en låt av en av mina stora förebilder som plåster på såren :D

 "Jewel" - Foolish games




Kommentarer
Postat av: frida

sv: vad ska du göra? ;D

2009-06-16 @ 00:02:01
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: neej, vad kul! Lycka till! :D tyvärr bor jag här i norr, lite långt att åka bara ;)

2009-06-16 @ 00:05:12
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Postat av: bbellahh - allt i ett

Skickar nu då!

Jadå det hjälpte faktiskt! Vet inte riktigt eftersom jag inte sjöng samma låt men den sprack iallafall inte vilket var underbart skönt! Tackar dig innerligt och ska ha med mig dom tipsen i bakfickan i mitt liv :)

2009-06-16 @ 00:07:38
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0