Spelning på Berns 28 September kl: 22:00... Välkomna!

Lyssna här på mina låtar!

Berzeli Park i Stockholm

Vi myser ner oss ordentligt i höstmörkret och förbereder oss för en "nice" session med lite avskalat och akustiskt på svenska.

Kom! det blir riktigt mysigt!!
Men glöm inte att klä er ordentligt eftersom vi hänger ute på terassen.

Fri entré, åldersgräns 20 år, öppet till 03 och vi har en dj som spelar efter konserten fram till stängning kl 03.

För bordsreservation ring: Berns: 08-56632000 hemsida: www.berns.se


Kommentarer
Postat av: History

Wow, vilken blogg!!! Jag ska följa din blogg, själv bloggar jag om Michael Jackson, hans musik betyder mycket för mig, han är en grym artist!



Lycka till med din musik!

2008-09-11 @ 21:34:31
URL: http://www.historysman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0