Session

Hej. Är hemma igen från en lyckad session med Mustodamus.. Nice studio och nice beats. Vi gjorde 2 låtar. En som vi byggde upp från början och en som vi byggde på en låt jag redan börjat på. Nice. Det behövs dock jobbas en del på båda låtarna både uppbyggnads och sångmässigt. jag ska skriva färdig text på dom i dagarna..Sen ska de sjungas om och förhoppningsvist jobbar han vidare på dom tills dess.

Här är lite bilder från hans studio!! Nice!



Och i detta sångbås hängde jag lite!!


Den sista låten blev lite hastigt gjor på ca 1h.. så den har en massa jobb kvar. :-) Men det är såå kul!

###################

Idag ska jag ha möte med min manager kl 16. Vi ska diskutera framtiden samt en låt jag fått erbjudandet att skriva svensk text på. Ser fram emot det.

Nu sak jag ut och ta en promenad.

m

Kommentarer
Postat av: Daniele

Hey.....var har du snott den där micken och mixerbordet ifrån? Tog du bordet i ryggan eller? :) ...... Bra jobbat i alla fall....det kommer mer...// D

2008-09-05 @ 18:45:12
Postat av: musikpojken

Intressant shockmount - modellbeteckning? :)

2008-09-05 @ 23:17:59
URL: http://musikpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0