Nackspärr!



Det är varesej lätt att blogga eller spela piano i en opassande nackspärr. Ådrog med denna åtrovärda sträckningen på jobbet... Tur att jag ska gå ner till 50%.

Jag tänkte "Ah, varför inte lite nackspärr,, det kan ju vara skönt för en gångs skull" ....

Skämt å sido. Här sitter jag ändå, bloggar och plinkar då och då på pianot. Huvudet helt stilla för jag kan inte vända det. Men jag få hålla mig på mitten sektionen av pianot helt enkelt. Inte sväva ut i en gamal Månskens sonat á la
Ludwig van Beethoven .. hehe

(Ungeför så som på bilden måste jag hålla blicken för att inte få ont.. stirra ut i intet och önska bort den för evigt)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0