Jem And The Holograms..

Jag tänkte posta en länk till en serie vad som antagligen var källan till att jag ville stå på scenen och sjunga ”när jag skulle bli stor..” Det var kärlek vid första ögonkastet. 8 år som som hypnotiserad av denna vackra tecknade varelsen vars talang gjorde mig paralyserad och imponerad vare lördag och söndagsmorgon. Kl: 07:30 var det dags
för "JEM AND THE HOLOGRAMS" JIHOOO!! Lyssna, se och njut!!
 

Hittade klippet på Youtube och jag blev helt till mig av glädje, för jag fick ju aldrig se klart serien innan den togs bort från svensk TV.. Sitter och kör JEM-maraton. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Heidi

SV::OMG!!!!!! Jag älskade den här serien när jag va liten. Min pappa köpte den på video till mig o jag va in heaven =). Love love it =)

2008-09-02 @ 16:27:56
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Postat av: Minaya

jag veeeet.. underbart.. har kommit till avsnitt 12 nu.. Attans så spännande.. Såå memorie-lane. Hon var ju min idol.. sen gick jag över till onda sidan "Barbie and the rockstars" hehe..

2008-09-02 @ 18:16:26
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0