Jag är kär........

I ungefär 10 år, jag har varit i ett mycket allvarligt förhållande.

Inte med någon kille , utan med musik. När jag ville bli glad, vände jag mig till musiken. När jag var ledsen vände jag mig till musiken. När jag träffar någon för första gången, pratas det ofta om musik av något slag i någon form av utsträckning..

Musik är en stor del av mitt liv (ännu mer nu den sista tiden) och jag kan inte tänka mig att var utan den länge alls. Det går inte en dag utan att jag antingen hör musik eller gör musik själv. Antingen tänker eller nynnar jag låten för mig själv.

Det bästa är att musiken aldrig kommer att lämna mig. Vi lever i symbios.. Jag behöver den och den behöver mig för att leva vidare.

Finns det något vackrare än musik?

XXXXXXXXXXXXXXXXX

En sak till. Idag kommer "One Republic" till Stockholm för en spelnig. Jag vill jätte gärna gå!! Vi får se.
Här följer en heelt underbar låt! Apologize


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0