Dina vackraste ord. Del 1. Sena kvällar..

Sena kvällar ingår i detta jobb.. Sitter just nu i studion och skriver medan "Dina vackraste ord" mixas av Fredrik. Den blir sååå bra. Jag är så stolt över den. Va kul det ska bli att få spela upp den snart.. Snart är det hemgång, klockan är snart 24:00..

 

Mellan er och mig.. "vi tror vi ska släppa den som singel i December" Jihooo :-D

 

"Dina vackraste ord" kan ni höra på min Myspace. Den är mig nära hjärtat, för det var faktiskt en av de första låtar jag och Fredrik skrev tillsammans. Nummer 2 i låtordningen. Men den är den första låten att bli klar, alltså att vi slutfört den.

 

*Så nu planeras det för ett singelsläpp i December för fullt . Det är helt fantastiskt, jag är så lycklig.

Så nu börjar det riktiga grovjobbet. Att få ut den och allt som hör det till.

 

*Jag funderat på att göra en musikvideo till låten också, så jag letar efter en passande videoproducent/ regissör..

Jag hade möte med ett par killar som driver ett bolag som heter "Kamisol", på St-Eriksplan Stockholm. Det gick jätte bra, dom var super trevliga och hade bra idéer. Vi ska överlägga lite jag och min producent nu i dagarna. Jag vill att den här videon till just den här låten ska bli så bra som möjligt.

 

*Fresten, jag fick inte reklamjobbet tyvärr.. men men, så är det. Man kan inte få allt här i livet! :-)


Här en bild på studion, ja en del av den iaf..

 

 


En lite suddig bild från igår. Det här är Fredrik, han som står för all magi!

 

//minaya music

 


Kommentarer
Postat av: Valdo

tjoohoo! singel! woot woot!

hahaha...härligt darling!

2008-11-01 @ 16:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0