Melodifestivalen 2009

Jag har som antagligen samtliga musiker i hela Sverige suttit framför internet på SVTs hemsida kl 16:30 för att se vilka som slutligen kom med bland de 28:a bidragen för melodifestivalen 2009... 

 

Och nähä.. inget i år igen..  

 

Bobby Ljunggren och Ingela Pling Forsman fick väl som vanligt med ett par inlägg i år också.. Good work!! Det är ju bara att säga grattis till dom. Hur gör dom det? vad är hemligheten??

 

Nu siktar vi framåt och tar nya tag och förbereder oss inför ännu ett härligt år och försöker få ut att album innan Melodifestivalen börjat.. Annars är man stekt! :-D

 

Förutom melodifestivalshetsen..  så sitter jag hemma framför pianot och försöker lägga en bra melodi på en skön text jag gjort tidigare idag. Det går bra men det är svårt..

 

Måste tipsa om en grym blogg som skriver om osignade artister.. Grymt för sånna som jag som kämpar och slåss för att komma fram. :-) Klicka nedan:

http://music.blogg.se/


En annan skön blogg är:
Meadow music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0