Liten qizzzzzz.. "Utanför musikområdet, men ändå.."

Vad är det 3 senaste sakerna du har köpt?
1.Två klänningar och två par skor på Beyond retro Stockholm 
2. Ett par Stövlar på DIVA.
3. Kläder till min dotter på H&M

Vilka 3 låtar/skivor laddade du ner senast?
1. Taylor Swift
2. Ne-Yo "Year of the Gentleman"
3. Usher

Vilka 3 plaster har du senast besökt?
1. Paris
2. Dominikanska Republiken
3. Los Angeles

Vilka är dina 3  favoritfilmer?
1. Dreamgirls
2. Vet ej
3. Vet ej
Vilka är dina 3 favoritägodelar?
1. Min laptop, MAC såklart
2. Mitt Piano
3. Min gitarr

Vilka 3 saker kan du inte leva utan?
1. Musik
2. Musik
3. Instrument

Vilka är dina 3 önskningar?
1. Att kunna leva på musiken
2. Världsfred
3. Världsfred

Vilka 3 saker har du ännu inte gjort?
1. Gift mig
2. Sjungit inför ett fullsatt globen
3. Haft en hit

Vilka är dina 3 favoriträtter?
1. Kyckling med ris
2. Lassagne
3. Körtfärslimpa i smördeg

Vilka 3 kändisar skulle du helst villa chilla med?
1. Stevie Wonder
2. Mariah Carey 
3. Dalai Lama

Nämn 3 saker som "freaks you out".
1. Förlora någon nära
2. Att välden inte blir en bättre plats
3. Ondska 

Nämn 3 saker som du är ovanligt bra på.
1. Teckna
2. Grym människo-kännare
3. Organisera

Vilka 3 saker trånar du mest efter?
1. Släppa en singel
2. Klara mig på musiken
3. sommar

Kommentarer
Postat av: Heidi

Lovley att få veta lite små saker om dig... =)

2008-10-06 @ 21:53:58
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0