Lite tankar om att blogga och om bloggar..

Det finns sjukt mycket bloggar i världen och vad är det som säger att folk kommer läsa just min. Jag måste säga att jag inte riktigt kommit på alla bra sätt att få fler läsare. Pinga, jo, men hur effektiviserar man det, vilka sidor kan man pinga till? Ingen aning, jag bara skriver jag men har nu insett att jag måste jobba lite för det också :-) Jag vill ju att mina viktiga budskap ska nå så många som möjligt.

Har kollat runt lite på olika bloggar idag (det är jag också ganska dålig på). Man kan få en del inspiration genom att kika på andras.

Iaf, om ni har tips på hur man når ut till fler får ni gärna skriva det under kommentarer..

Hur som helst... Jag har i dagarna blivit tillfrågad om att blogga på en ungdoms-site. Det låter ju super kul, ska kolla in lite och ha ett möte med dom. Få se vad som händer. :-)

'


'



 

//minaya music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0