Dina vackraste ord. Del 5 -Videoinspelning..

Jaha, nu var vi inne i en ny vecka igen. Vi har spikat datum för inspelning av musikvideon. På Tisdag 25/11 så smäller det Jihooooooo.

 

Jag har talat med min kompis Bea som ska sköta smink och hår, hon är på. helt underbart, så vi ska provsminka någon dag snart. Kolla frisyrer och sminkning till videon. 5 scener ska det vara, 5 sminknigar och 5 håruppstättningar.

 

Sedan så söker jag en stylist inför projektet. 5 olika sätt med kläder. Någon som kan rekommendera någon?? Ska kolla runt lite bland våra bloggerskor tänkte jag. kanske någon som är sugen på att ta sig an ett projekt. :-D Tyvärr ingen budget så ingen betalning.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

lilija.com kanske...

2008-11-20 @ 00:47:04
URL: http://xahxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0