Studiojobb ->Att få något gjort, Vs Gå på bio

Hej hej.

Efter min kreativa stund på stans Caféer igår så fick jag ett erbjudande att gå och kolla på Bio,, nice!

Så jag åkte jag ner till studion för att möta upp mitt sällskap Fredrik Samsson.. han satt och jobbade på en av våra låtar. Han hade grym feeling och det han gjorde vart sååå bra. Denna låt som jag låter vara anonym, var bra, men vi kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var som var fel med den. Vi hade knåpat och knåpat på den utan att det riktigt blev bra..

 XXXX

Så vad gör man när klockan börjar närma sig 21.00 och bio-dax.. Fortsätter man medan feelingen ryker och man är så på G... eller går man på bio..

-> Nä juste man stannar och jobbar. Det är det ända rätta. Låten visade sig bli super bra.  En STOR kram till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0