Spelning på Kulturfestivalen 14: Aug 08

Tack för stödet på spelningen ni som var där! :-)
Aktuellt humör: nöjd

Nu har ännu en spelning passerat.. Jag vill först och främst tacka alla som var där och gav stöd. Jag älskar er alla! Det är en otrolig känsla, ett otroligt lycko-adrenalin rus att få stå där på scenen och sjunga för er. Sjunga från mitt hjärta i hopp om att tonerna ska söka sig till era hjärtan.

På scen:
Trummor: Magnus Lindhe
Bas: Andreas Levander
Piano: Fredrik Samsson
Percussions: Daniel Westergård
Gitarr: Stefan Ekstedt
Kör: Emma Berglund
Och som gästartist: Staffan Hellstrand, som ännu en gång ville vara med på ett hörn. :-)

Festivalområdet var litet men mysigt. Vi fick en liten loge som de hade inrätt med en soffa med filtar på, en typisk Ikea-lampa, sån avlång vit som står på marken. Det fanns en fortölj och en spegel-> Bra där! Och sist men inte minst ett stort bord med massa godheter, som godis, drickor, mackor, kaffe, te, nötter mm. Själv drack jag bara te och vatten eftersom "en sångerska INTE dygnet hon ska uppträda skall inta kolsyrade drycker, sockerhaltiga produkter, juice, mjölkprodukter mm.." (Detta är samlade tips från min korta tid som seriös sångerska. Om du är sångerska/sångare och vill ha lite tips för rösten kan jag rekomendera en Youtube blogg med en sångpedagog som heter Eric Arceneaux. Vem vet, alla har inte har råd att gå till sångpedagog. Rekomnderar även en annan grym bloggare på Youtube: Erik Dillard) :-)

I alla fall.. Väderet var sådär. Det regnade en del men ibland kom solen fram och förgyllde lite.

Spelningsmässigt är planen att spela på Berns i höst, Rival kommer sedan. Men inga spikade datum ännu.

Hoppas ni får en mysig dag tills vi hörs och ses nästa gång.

kramar Minaya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0