Lite Allmänt..

Snart börjar jag jobba igen och min semester är slut. Har ändå fått en del gjort musikmässigt.. Haft två gig, ett på Sandhamn under Gottland runt och ett på Kulturfestivalen. Jag har också varit duktig och organiserat med mitt företag som heter "Minaya music".. Styrt upp lite kvitton etc. 
Varit mamma hela sommaren till min lilla flicka som är 11 år. Varit god flickvän till min Fredrik Samsson som även är min producent. Det är han som tog mig till sig som en vilse liten singer-songwriter brud som inte visste riktigt vad hon skulle göra med alla sina låtar och texter. Det var han som trodde på mig!! :-) 

Snart är det höst/eller så är det höst redan för länge sen med tanke på vädret. Jag ser fram emot denna höst och tror att den kommer att vara ganska avgörande i mitt liv.. Varför? För att jag har sååå mkt som är på G iaf.. Lite möten med skivbolag och förlag inom en snar framtid och ett Management på G.. Men vi får se helt enkelt. Samtidigt som jag är en positiv tjej som tror det bästa om alla och ser frammåt, så är jag aningen skeptisk också och har ibland ett lite skeptiskt mott förutom mitt livsmotto som är "Vill man så kan man".. Det skeptiska mottot lyder" JAG TROR DET NÄR JAG SER DET!"
Jaja..

Nu blickar vi frammåt och glömmer det trista vädret. Vi kan göra allt vi vill, kom ihåg det. Upprepa det tyst för er själva flera ggr om dagen.
Det som är så kul är att NI får följa med på nästan hela resan.. För den har just börjat!!!! Kul!

Nä, nu ska jag fortsätta träna på mitt Piano-spelande, Tur att jag har en kille som är pianist.. Lite enklare då.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0