Leona Lewis

Hon är fantastisk.. Lyssna på henne.. inte en enda falsk ton
.


Kommentarer
Postat av: musikpojken

Jag förstår helt vad du menar :)



Jag måste verkligen ha puffskydd, jag håller tillbaka utan och det är inte okej - därför kändes det värt att gå bananas på ett ordentligt puffskydd och skrota det hembyggda.



Det jag gjorde själv gjorde jag av en vanlig herrstrumpa och massa ståltråd. Formade massa ståltråd i en solid cirkel som jag sedan spände strumplinningen över och sydde fast. Har som sagt fungerat helt okej och är absolut bättre än ingenting!



Jodå, jag ska börja spela in en ny låt nu i september. Kommer bli mycket jobb med den; mycket sång, mycket gitarr. Hur går det själv?



Jag tänkte höra med dig, är du het på det här med copyright och grejer?

2008-08-27 @ 10:21:20
URL: http://musikpojken.blogg.se/
Postat av: Anna

hon är grym och otroligt vacker!

2008-08-27 @ 15:32:30
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0