Kreativ.

Texterna och melodierna kommer till mig.. Sitter framför pianot och går lös.. Det är sååå kul och bara låta fantasin flöda och låta den ta mig med på en galen färd genom melodins och tonernas värld. Jag spänner fast mitt säkerhetsbälte och kör.

Inte för att jag kan spela piano, men jag har ändå ett hyffsat musikaliskt öra så nåt kommer man på juh!

 

Har redan jobbat fram några låtar vid pianot- Det är super kul ni borde prova.. Och det spelar INGEN roll om du inte kan spela piano. Man får garanterat ut något av det ändå.. Obviously!!  

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

när jag sitter vid ett piano så brukar jag klinka ihop till en egen låt (jag kan inte spela egentligen). men när man sitter där så känns det verkligen som att man kan det!



vilken bild menade du? den i min header eller den i inlägget? kortet i inlägget är killens syster, inte jag alltså. Men på min header är det jag...



Oj, det lät inte roligt...hoppas dina nätter går bra samt snabbt!



Kram

2008-08-26 @ 18:29:14
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: musikpojken

Fantastiskt instrument faktiskt, så logiskt men ändå så ändlöst. Går att göra så otroligt mycket med ett piano utöver spelandet, jag brukar använda det för att ta ut toner exempelvis.

2008-08-26 @ 19:04:29
URL: http://musikpojken.blogg.se/
Postat av: Heidi

SV: Klart jag länkar till dej tjejen. Du e grymt!!! O tack för tipset. Ändrade de direkt..hihi. Hoppas du haft en grym dag. =)

2008-08-26 @ 20:34:59
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0