Daniel Lindström släpper nytt..

Ingen har väl undkommit att Daniel Lindström, 2004 års Idolvinnare med den gudomliga soul-rösten.. släpper nytt album snart!? Vi minns honom väl.
25:e Aug släppa sin första singel på länge som heter "Saturday night" och strax efter det släpps Daniels 3:e och efterlängtade album.
Produktionerna står Fredrik Samsson och Mohammad Denebi för. Välkända producenter som har har skrivit till många av Sveriges artister och även utanför Sveriges gränser.

Vill ni smyglyssna på Daniels singel först av alla så gå in på hemsidan för ett smakprov!! :-)

Om länkarna inte går att trycka på kan ni kopiera och klistra in i bokmärkesraden.
Daniel Lindström

Fredrik Samsson


 Mohammad Denebi




Kommentarer
Postat av: Martina

Hej.



Har du varit på många festivaler i år och sjungit?

Blir så avundsjuk på alla er som har fått den otroliga gåvan att kunna sjunga, själv har jag nog fått sport gåvan skulle jag tro...men spelar inget nu så jag börjar fundera om det verkligen är min gåva.



Vad mysigt att bara ta det lugnt och kolla på film.

Det blir det nog för killen också efter att han har slutat jobba...



Ha det så bra nu.



Kram Marthina

2008-08-17 @ 11:54:36
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: minaya

Hej.. Inte många festivaler alls. Några tillställningar har jag sjungit på.. Som jag nämnde i bloggen så har jag inte hållit på så länge utan detta är bara början.. :-) Så det kommer fler spelningar hoppas jag.



Vilka sporter höll du på med?



Fresten, jag ser att du har reklam på din sida.. hur fixade du det?

2008-08-17 @ 12:12:04
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: E

Fan, lever han fortfarande?! Mamma blev jätteledsen över hans förra skiva som bara var Hej-och-rakt-ner-i-helvetet ungefär.

2008-08-19 @ 15:43:38
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0