Brainstorming! Framsteg?

Hej igen..

Beslöt mig idag för att sätta mig på ett cafe på stå och bara brainstorma fram idéer inför hösten.

Jag har ändrat min tjänst nu och börjar på 50% till den 1 September.. Kommer bli tufft   ekonomiskt, men så värt det. Jag känner att jag faktiskt inte kan jobba 100% på mitt vanliga jobb och jobba 100% med musiken. Men det beslutet var inte så lätt att ta, det har tagit mig ett tag att ta till modet att gå ner i arbetstid. Fnulat i 10 månader ca.. och allt kommer ner till att jag måste skära ner på det ena jobbet för att orka det andra och eftersom jag ändå ska satsa nu så måste jag ju ändå satsa helt. Jag är 29 år och blir inte yngre. Jag kommer dessutom tacka mig själv när jag blir äldre.. Då kan jag le och vara nöjd över mig själv och att jag i alla fall gjorde ett ärligt och seriöst försök att nå mina mål och drömmar.

Hur långt kom jag i mitt brainstormande? Jag måste jag erkänna att jag inte kom så suuuper långt som jag tänkt mig.. men jag gav det ett försök och det är huvudsaken.

Följande har tagits upp och avklarats idag:

- En förfrågan om en Berns-spelning (Berns Salonger) dök upp av Ing-Marie Pagenkemper. Måste kolla mitt schema och med mina musiker så dock måste jag avvakta med svaret.

- Lämnat tillbaka kläderna jag fått låna av Miss Sixty för min senaste spelning. Om ni inte minns  kan ni gå in under "Bilder". 

Mitt ev nya management kommer att ha ett förslag klart i veckan. Hoppas det går bra så jag kan börja på riktigt snart.

Det var det.. :-)

/m


Kommentarer
Postat av: Mattias

kan verkligen rekomedera den boken

2008-08-18 @ 22:25:49
URL: http://mattiasbok.blogg.se/
Postat av: Martina

du gör nog det rätta ska du se.

för jag är övertygad om att du kommer lyckas inom musiken... för det har du ju redan gjort.

visst man kan bli större, men med din röst kommer du långt som sagt.



allt bra med dig annars då?

2008-08-18 @ 22:55:33
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: Martina

Har har spelat handboll sedan jag var sex år, men slutade för fyra år sedan eftersom jag flyttade till Norge och var borta mycket. Nu vill jag ta upp det igen efter att jag varit i Norge för tredje gången och ute och efter det ute och rest, men det blir nästa år.



Känner du till Samuelsdal?

Läste att du kommer från Borlänge, själv är jag en Dalkulla i grund och botten med... Är uppväxt i Gustafs, sedan bodde jag i Borlänge en sväng och gick handbollsklass på Maser. Efter det blev det Falun ... sen kan jag fortsätta längre, uppsala, norge, och nu Karlstad =) haha...



När slutade du spela och dömma?



Vi kommer att se filmen ikväll, så jag kan meddela dig om vad jag tyckte... eller skulle ni se den ikväll med?



2008-08-18 @ 23:21:41
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0