Tack alla som varit in och röstat på min låt

torsdag 17 december 2009, 12:23

Tack alla som varit in och röstat på min låt

Tack alla som varit in och röstat på mig och min låt "Ensam till jul".

Jag uppskattar era röster, nu ska vi fixa det här. Hör vem vinnaren är imorgon på Musikplats Stockholm mellan kl: 11-13.

Och glöm inte att stanna kvar och lyssna på intervjun med mig mellan 11:30-12:00 i samma program.

Musikplats Stockholm
"Ur varje veckas skörd väljer vi ut tre låtar som bedöms av en expertjury som lägger varsin röst på sin respektive favoritlåt. Parallellt sker en omröstning på Musikplats Stockholms hemsida där alla lyssnare röstar fram sin gemensamma favorit. Tillsammans utser juryn och radiopubliken låten som vinner veckans ”Bäst i test”. Om de totalt tre rösterna skulle landa på tre olika låtar så väger lyssnarnas röst tyngst."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0