Musik, hår och julgalan

Musik, hår och julgalan

Snart ska jag till min stylist Bea och fortsätta med mitt hår. Vi hann ju inte klart i tisdags. Så idag ska vi klippa det.

Sedan bär det av mot Julgalan på Anexet. Vi vlir ett kul gäng, som tex, Karamell, Angela, Tienne, Shire m.fl.


Igår kväll satt jag och skrev text till 2st nya låtar på engelska.. Det gick jätte bra. Några av er har undrat om jag skriver på engelska. Jag skriver engelska låtar till andra artister. Och kanske en och en annan till mig själv.  För att ha för mig själv.Det är kul att kunna skriva på olika språk, det är uppfriskande att inte stanna i ett och samma språk. Jag skriver på spanska också, det är mitt modersmål.

Musik har inga gränser och kan bli till vad du vill att det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0