Morgonstund har guld i mun

Morgonstund har guld i mun

God morgon. Jag vaknar med ett leende på läpparna. Igår var fantastisk och jag är så stolt över mig själv.

Jag är stolt att jag har lyckats fortsätta och fortsätta hela tiden, trots när jag fallit ner. Det är nog det som är hemligheten, att man när man faller, ser det som en del i spelet och att man lär sig av det och reser sig upp dör att nästa gång göra det igen och ännu bättre och sikta ännu högre! Nu har min baby nummer 3 kommit till världen och jag är en stolt mamma.

Hojta gärna till när ni hör låten på radion!!


Nu sitter jag med min kaffe och är aningen förkyld.. min syster har smittat mig tror jag. Strax ska jag fylla i en ankät som Fredrika skickat till mig om naglar.

Mina naglar är i sissådär tillstånd just nu. När man jobbar inom vården är det förbjudet att ha långa naglar samt att ha färg på dom, så det är för min del är det svårt att ha naglar. Det är tragiskt tråkigt, (vilket starkt ord) men ett måste.

http://files.marianova.com/files/imagecache/normal/files/615/3d921451283b59f499ddef3b7e6645e2.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0