Lyxproblem, och åter lyxproblem!

Lyxproblem, och åter lyxproblem!

God morgon.

Idag kommer bli en bra dag. Jag känner mig pigg och lycklig. Var på en underbar överaskningsmiddag igår och så är jag ny shoppad.. Nice!

Jag ska strax ut på en powerwalk. Jag har inte lyckats blivit riktigt frisk ännu. Jag är lite lite krasslig i halsen så jag vågar inte träna. Powerwalks får duga så länge, men det är inte så pjokigt heller. Det är ganska skönt att få gå lite.

Lyxproblem

Jag har mitt morgonkaffe här brevid mig, men det är något som inte stämmer! *Snyft, snyft*

-Det är för svagt. Det visar sig att min Mr köpt kok-kaffe istället för bryggkaffe till in perculator. Det går inte för sig. Kornen blir för grova med kok-kaffe och en stackars bryggare klarar inte det.. Så, vad gör en kaffe-galen som jag åt det? Hm... går genast och köper nytt!


Efter min powerwalk ska jag till SAMI på Odenplan och möta upp Sheri med band för rep inför hennes gig på sveriges radio på fredag. det ska bli kul. Jag ska vara med och sjunga 4st låtar.

http://www.mynewsdesk.com/files/a886db1cb00ebe305740a4b2f56de940/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/sheri__original__kopia__medium.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0