Kollade runt på stan

söndag 13 december 2009, 20:04

Kollade runt på sta

Kollade runt på stan idag efter kläder att ha på mig under konserten på onsdag. Hittade en hel del som jag nu ska hem och prova i lugn och ro.

Min hosta har inte försvunnit heller. Den är värre än någonsin idag så jag svängde förbi Apoteket och köpte hostmedicin i tablettform. Vi får se.

I övrigt så är jag stolt över intervjun idag på Svensktoppen. Det kändes kul. Så nu är det jag, Carola och EMD som slåss om platsen.

 

 

******************

Lyssna på min nya singel jag släppte söndagen den 1:a advent. "Ensam till jul"
http://www.ubetoo.com/player.aspx?mediai d=22875

Du kan köpa den digitalt på bl.a. på; Itunes, Cdon.com, Åhlens.se, Telia.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0