Host host host, VARFÖR JUST NU?

måndag 14 december 2009, 11:03

Host host host, VARFÖR JUST NU?

God morgon. Idag sov jag lite bättre än föregående natt. Jag hostar och hostar. De där host tabletterna verkar ju varken göra till eller från. Trist.

Jag börjar bli orolig över konserten på onsdag. Jag är tok förkyld också. Hm.. Idag är det genrep på Östermalm skolan inför onsdag, och jag kan inte ta en ton. Varje gång jag sjunger får jag en host attack!! Jag blir helt matt i kroppen, haha. Här hemma är det Te med honom som gäller.

Jag går på repet och gör mitt bästa, man kan inte göra något annat än det.

Har NI några bra tips för rösten när man är sjuk??

******************

Lyssna på min nya singel jag släppte söndagen den 1:a advent. "Ensam till jul"
http://www.ubetoo.com/player.aspx?mediai d=22875

Du kan köpa den digitalt på bl.a. på; Itunes, Cdon.com, Åhlens.se, Telia.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0