Gratis nedladdning av KUNG-SLUT!

Gratis nedladdning av KUNG-remix! Pass på..

GOD JUL TILL ER ALLA FRÅN MIG!!

Klicka HÄR!

Men skynda er, jag tar bort länken på måndag den 7:e  

 

Vi har gjort en remix på KUNG (min 2:a singel), den blir lite mer åt  "dance-hållet". Det är super kul och spännande att en av mina låtar ska är lite mer "Dunk dunk". haha.


Har jag förresten berättat att KUNG har äkta live stråkar från Prag. Det satt en 42-mannaorkester och spelar stråk för min låt! Lyssna på dom, dom är gudomliga!
Och när ni väl har fått den så får ni göra vad ni vill med den.. Eh, nästan iaf. Ge den till era vänner och bekanta för nu ska KUNG få vingar och lära sig att flyga själv!



VARFÖR?
Varför jag vill ge bort "KUNG-remix" till er gratis är att jag tycker att alla förtjänar få bli inspirerade och tagna av denna låt. Mitt syfte med låten är att inspirera till att Du ska se dig omkring, lära dig att uppskatta livet och de runt omkring dig. Det är bara DU som kan göra något år DITT liv. Du är Kungen i ditt liv och ingen kan ta det ifrån dig.

Lyssna på min nya singel jag släppte söndagen den 1:a advent. "Ensam till jul"
http://www.ubetoo.com/player.aspx?mediai d=22875

******************
Du kan köpa den digitalt på bl.a. på; Itunes, Cdon.com, Åhlens.se, Telia.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0