En bra dag

En bra dag

Idag är en bra dag. Frosten har under natten bitit sig fast på alla ting som inte har tillräckligt med liv i sig för att kunna förlyttas in i värmen. Solen har vågat sig fram på morgonen för att jaga bort frosten och kylan kanske en liten bit längre bort från oss. Jag vaknar med en liten trimma i ögonen och ler. Idag kommer bli en bra dag.

 

http://www.ellensburgdailyphoto.com/wp-content/uploads/2009/01/frost_on_trees.jpg

 

Strax ska jag möta min stylist Bea, för nu fasen är det dax att träna. Vi ska gå på ett spinningpass på Medis. Jag och Bea ska träna imorgon också.

Imorgon är det julgalan på Anexet Stockholm, jag ser så mkt fram emot det. Jag är öppen för julstämning!! Det är nästan så att jag känner för att julpynta nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0