Doktor röst, vart är du?

tisdag 15 december 2009, 10:19

Doktor röst, vart är du?

Te te te te te te och citron, har ingen Ingefära.. Har C-vitamin i glaset..

Sov ganska dåligt inatt, kan inte liggar ner utan att hosta. Somnade 04 och vaknade 08:30, och ca 1 gång i timmen där emellan.

Jag måste verkligen göra något åt detta. Läkarbesök? Hm..

Jag har hört talas om en speciell "Doktor röst", här i Stockholm.. Jag vill hitta honom. Vart är han, någon som vet?

Inte kul.

 

 

Hur som helst. Rösta på "Ensam till jul" som "Årest låt" på P4. Jag komer även att vara gäst i programmet på Fredag kl: 11:30.. Nu ska vi allt ge dom något att prata om

RÖSTA HÄR! (Tredje nerifrån)

 

 

******************

Lyssna på min nya singel jag släppte söndagen den 1:a advent. "Ensam till jul"
http://www.ubetoo.com/player.aspx?mediai d=22875

Du kan köpa den digitalt på bl.a. på; Itunes, Cdon.com, Åhlens.se, Telia.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0