Bilder från julgalan

Bilder från julgalan

 

Idag är jag ledig och undrar vad som kommer bli av denna dag. jag är helt öppen för förslag. Vad jag vet är att söta Sheri strax kommer förbi och vi ska gå igenom lite stämmor på hennes låtar. Hon skulle kommit i förrgår men fick förhinder.

 

Jag lägger upp lite sköna bilder från igår.

Bild på nästan hela gänget. Tienne är visst borta.

Jag och Tienne

Angela och Shire

 

Angela och Anna Book´s dotter Vanessa

Lyssna på min nya singel jag släppte söndagen den 1:a advent. "Ensam till jul"
http://www.ubetoo.com/player.aspx?mediai d=22875

******************
Du kan köpa den digitalt på bl.a. på; Itunes, Cdon.com, Åhlens.se, Telia.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0