Dina vackraste ord. Del 8 - Video Uppdatering

Hej igen ni underbara.

Jag tänkte uppdatera om hur det gick idag när jag träffade stylisten Hanna, hårstylisten Bea och makeuptjejen Amy. Amy hade med sig det nya sminket SACHA som jag talade om i ett tidigare inlägg.

Woow vad kul det va, jag är så till mig av lycka.

12:00:
Möter upp Hanna på SAUK gallerian i Sthlm. Hanna har redan letat upp kläder för de scener vi redan talat om, 8st samanlagt.
Hanna har fruktansvärt skön stil, hon är flummig i sina val men ändå väldigt stylish. Hon skulle kunna styla vem som helt till vad som helst. Jag hade gärna länkat till henne med hon har ingen hemsida tyvärr.

Hanna är inte rädd för att kombinera något vilket gör mig glad eftersom jag själv är raka motsatsen, super rädd att kombinera för olika plagg, färger och mönster. Jag har i och med detta tagit ett stort steg framåt i style-himmelen.

Jag kan tyvärr inte avslöja några detaljer om videon eller kläderna, önska att jag fick dock för jag skulle vilja dela med mig allt mitt roliga till er alla..


14:00
Möter upp AmyEspressohouseStureplan och går till Beas salong i närheten som heter People.

Bea har inte kommit ännu men anländer efter en stund som en orkanvind svepandes över golvet. Hon har haft mycket att göra under dagen stackarn.

Vi alla sätter oss ner och snackar igenom alla scener och alla får delge sina idéer och synvinklar. Alla kom med fantastiskt bra idéer. Jag valde själv att stå lite utanför och bara låta dom få göra sitt jobb helt enkelt. Annars brukar jag alltid vara den som alltid vill ha minst ett finger med i alla spel. :-D


15:00
Bea lägger en genomskinlig toning i mitt hår. Under tiden den tar sig så passar Amy på att prova det nya sminket från SACHA. Och jag säger bara WOOOWW vilket smink. När hon hade på Foundation så syntes det knappt och det var också i min hudton till skillnad från många andra jag provat. Rougen och läppglansen vara också helt underbart.

Min syster som också är med blir sminkad med SACHA och hon jublar! Vi, representanter av den lite mer mörkhyade befolkningen är helt mållösa.



Bilden kommer från www.imaginismstudios.com


Jag ska posta bilder på min sminkning hon gjorde med SACHA. (Är på jobbet nu och kan inte nå mina bilder)

Efter dagens bravader är allt klart. Jag beger mig till studion som ligger ganska nära. Nu är det dags för nästa projekt, att göra den slutgiltiga mixen av ”Dina vackraste ord”. Jag möter upp Fredrik i studion, men det får ni läsa mer om i nästa inlägg. :-D



Bilden är lånad av www.mikrofonen.se

// kram Minaya

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0