Stylist sökes till videoinspelning..

Hej underbaringar!

Det närmar sig videoinspelning av "Dina vackraste ord". Det satta datumet är den Tisdag den 25e.  Jag fixade en stylist tillslut, men det visade sig att hin hade dubbelbokat sig och kunde inte elta. Därför är platsen ledig nu och jag söker någon, behöver inte vara stylist, men någon som anser sig vara bra på mode och har koll på kläder. Jag har skrivit ett brev jag tänkte skicka, men jag lägger upp en kopia så att ni alla ser vad jag vill ha:

Och som sagt är ni välkomna att rekommendera någon.
--------------

Jag har skrivit ihop en presentation av projektet och vad jag söker:


Jag är artist och bloggar om mitt artisteri och min musik. Min strävan och min väg mot mitt mål. Jag vill kunna dokumentera och inspirera folk som har en dröm, och säga att man inte ska ge upp. Man får följa min "ups and downs" genom min karriär. Jag har bloggat i 3-4 månader drygt.

 

Jag håller på att spela in en platta nu i studio sedan 1,5 år tillbaka och vi börjar bli klara.. Jag har en massa att ha koll på när det gäller spelningar och framträdande. Jag känner att jag har haft bättre koll i mina dagar på mode och ansett mig själv haft helt ok stil, men den har börjat säcka ihop lite den senaste tiden dels för att jag lägger den mesta av mina pengar på musik utrustning, replokaler eller musiker och dels för att jag helt enkelt inte hinner. :-D

Så därför är jag ute efter en stöttande coach/stylist till mitt projekt. 

 

Vill du ta dig "an" ett projekt som du hjälper stilmässigt och följer, stöttar och coachar..Och som du kan lägga upp på din blogg.

 

Tillsammans kan alla läsare följa både min karriär och din egen som  " stil coach". (Du)/Läsarna får följa med mig ut på spelningar och eventuella turnéer se dina kreationer på scen och i media.

 

Jag är en "up and coming" artist som sagt. Planen är att släppa en singel 18 December och en skiva till nästa år. Kommer ha en del spelningar. TV4 –framträdande i samband med singel - släppet, release - fest, tidnings  - intervjuer etc.

Jag samarbetar med välkända producenter inom musikbranschen och artister så som Dilba, Daniel lindström, Staffan Hellstrand.

PR agent är anlitad för PR av min första singel.

 

 

Här näst ska jag Tisdagen den 25/11 från 08:00 spela in en musikvideo till min första singel "Dina vackraste ord". Den släpps so sagt den 18 Dec och spelas in av ett filmgäng som heter Kamisol. Skulle vara super bra och kul att ha en stylist med på inspelningen.



Vad säger du? Jag håller till i Stockholm. Maila mig gärna.

Mail: [email protected]

Blogg: http://minaya.blogg.se,

Min Myspace, här kan du höra mina låtar!

 

Med vänlig hälsning Minaya


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Lyssnade just på dina låtar!! Och grymt imponerad! Skulle gärna vilja ha en hels kiva! Skriver gärna om din skiva, eller låt på min blogg om du vill och om jag får? Verkligen min smak o passar så bra nu till hösten:) Kolla gärna in min blogg!!Och jag vill super gärna ha skivan!

Ha en goo kväll!!

2008-11-20 @ 23:33:06
URL: http://mellakaramell.wordpress.com
Postat av: Miss0

Hey!



Hoppas du finner nån stylist. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig :/ Men kul att det verkar gå frammåt för dig! Spännande! :D



Jo, veckorna går otroligt fort. Mán jobbar typ måndag och tisdag sen känns det nästan som helg igen för att det går så fort!

Skönt att det är så och inte tvärtom! :)



Mjo, man är faktiskt ofrivilligt snål här hehe. Eller försöker vara. Som tex McDonalds som du skrev. Ett mål kostar över 100 kr i svenskar. Eller inträde på krogen 150 nok. Rätt mkt ändå.. Men ja, klart man tänker på vad man ska betala för hehe.

Men samtidigt kan man inte räkna om till svenska hela tiden, då blir man ju knäpp ;)



Kram Sanna

2008-11-20 @ 23:35:24
URL: http://miss0.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja..man borde gå o sova nu men min tid en nu ...min dotter sover och jag har min egen tid :) Tror du att jag kan få fixat en skiva? Mmm..jagtänker skriva om dig!Kan bli din reklam pelare ;)Ska ta tag i det imorn..Ngra önskemål!?

Va roligt att du får din dröm til verklighet! Skriver du texterna själv?

Kram

2008-11-21 @ 00:04:29
URL: http://mellakaramell.wordpress.com
Postat av: Linda

Va tusan..lägg till dig på bloggkoll uppe i mitt högra hörn så har du koll på när jag gör mina inlägg :) Tusan att du bor i sthlm..hade ju velat höra det live!!

2008-11-21 @ 00:07:05
URL: http://mellakaramell.wordpress.com
Postat av: Linda

jo..jag kan säga att jag inte kan sjunga men har så sjukt olik musik smak..skiftar från dag till dag! Så du vet så har jag med en del av dina kommentarer men redigerar..alla behöver kanske inte läsa allt! Ja..va kul! 12 år..hur gammal e du? Jag blev så överförtjust när jag hörde dina låtar! Dessutom e det så kul att du förverkligar din dröm! Har du blivit intervjuad?

Jag e hemma, föräldraledig med min 6 månaders flicka. Underbart! Gillar så att det e höst o inga måsten på ngt sätt! JObbar du på sjukhuset? Som vad? Jah e själv undersköterska o jobbar hemma hos folk..o trivs! Kanske inte många idag som säger att dem trivs inom vården..

Så musik o sjukhuset..ngt annat? Har du din dotter på heltid?Lever du med pappan...? Tänkte om du var ung när du fick barn kankse du inte håller ihop med honom mer? Vad tycker hon om allt! Stolt över sin mamma va?

Kramis

2008-11-21 @ 00:25:08
URL: http://mellakaramell.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0