Matnyttigt


Bolagsnytt:
Idag har vi haft bolagsmöte; Jag, min manager Pehr och min producent Fredrik. Vi måste lägga om taktiken nu eftersom jag kör detta på mitt egna bolag ->skivbolag.
Mötet gick bra. Mycket bra beslut togs ang bolaget och inspelning av videon.

Gig på Regnbågsmässan 14 December kl: 18, bokat, jag ska framföra 2 st låtar.

Onsdag:
Co-work med en låtskrivare som heter Randy Goodrum från USA Nashville. han har jobbat med Fredrik och idol-Ola nyligen i studion och låtarna de gjorde blev superbra, jag fick tjuvlyssna lite på dom. Det ni tjejer och killar, en riktig hit. Så det kommer bli en riktig ära för mig att få jobba med dom.

Torsdag
Fotografering med Amelia.

Möte med PR killen Mikael inför singelsläppet, han ska lägga upp en PRplan tillsammans med oss.
Jätte kul, men lite pirrigt också.



Kommentarer
Postat av: Heidi

SV: Jepp, jag har läst mailet och svarade på de oxå. Har du inte fått svaret? IIkkkk..

Men jag är game på din plan gumman. Har redan buzzat dig och länkat till din myspace sida ett par gånger..

Så hoppas att de tar fart nu.



Oh va kul att det går så bra för dig gumman. Väntar med spänning både på singeln och videon. U r gonna rock guuurrrrlllll!



Nu måste jag skutta till jobbet. Ha de bäst! Kramisen. =)

2008-11-19 @ 08:26:52
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Postat av: Anders aka Nagadez

sv: Tack skall du ha! Kul att du gillar mina bilder! :) Lyssnade lite på dina låtar på myspace. Du är bra! Hojta till om du behöver en fotograf nån gång! :)

2008-11-19 @ 14:18:56
URL: http://nagadez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0